نامه بازی: Albert Wesker vs. Illusive Man نامه بازی: Albert Wesker vs. Illusive Man
تاریخ : جمعه 15 ارديبهشت 1391
نویسنده : Oda Pardeks

شیطان همیشه در حال تسخیر آدمی است و همیشه خواهان کنترل کامل انسانهاست تا مثل یک آشغال بدون اراده دنباله رو ومطیعش باشیم.
کنترل و کنترل و کنترل خواسته افرادی است که میخواهند بر دنیا حکمرانی کنند و انسانها را می خواهند به زامبی یا husk یا بهتر بگویم تبدیل به آشغال های بدون اراده و تحت و فرمان کنند.

دو شخصیت در دنیای گیم وجود دارند که این خصوصیت شدیدا دارند و شخصیت های ضد قهرمان ولی دوست داشتنی هستند. یکی آلبرت وسکر و دیگری ایلوسیو من که هر دو خواهان کنترل کامل انسانها و سایر موجودات هستند.
هر دو بر روی صندلی تکنفره تکیه زده اند و با کلی مانیتور و اطلاعات سر کار دارند و همه چیز را از این مانیتورها کنترل می کنند و هر دو کیبورد های لمسی دارند و فرمان هایشون از روی همان صندلی صادر می کنند.
با هیچ کس حاضر به سازش نیستند مگر اینکه ازآن شخص چیزی بخواهند تا برای لحظاتی با آن شخص سازش کنند تا به خواسته اشون برسن مثل آیدا و شپرد. هر دو چشمانی خاص دارند آلبرت وسکر چشمانی به رنگ قرمز آتشین و ایلوسیو من چشمانی به رنگ آبی هاسکی و یکی به عینک و دیگری به سیگار علاقه عجیبی دارند. هر دو در بالاترین سطح علمی قرار دارند و تمام امکانات و لوازم برای کنترل ناموفق انسانها و موجودات در اختیار دارند و همیشه عادت دارند خودشون مخفی کنند و بصورت سایه ای حضور داشته باشند و اشخاص خاصی برای اهدافشون و پیش برد کارهاشون در کنار خود دارند مثل جیل والنتاین و کای لنگ.
خوب تا اینجا برابر بودند ولی در یک چیز متفاوت هستند آلبرت وسکر بر خلاف ایلوسیو من از مبارزه و نبرد هیچ باکی ندارد و همیشه حاضر هستش با سر سخت ترین موجودات مبارزه کند بدون کوچکترین ترسی و همیشه دو سلاح خاص با خود حمل میکند یکی پیستول Samurai Edge 2 برای موجودات ضعیف و دیگری یک عقاب صحرا که بیشتر برای گنده تر از خودش استفاده میکنه و اکثر مواقع در غلاف خودش هست اما ایلوسیو من نمی تواند از سلاح استفاده کند و تنها دفعه ای که دست به اسلحه شد کله خودش را هدف گرفت.

میزان درجه سلامتی: آلبرت وسکر SSS — ایلوسیومن F-
سرعت عمل در مبارزات: آلبرت وسکر SSS — ایلوسیو من F-
سلاح های کاربردی: آلبرت وسکر SSS — ایلوسیو من C-
تحمل صدمه: آلبرت وسکر SSS — ایلوسیومن F-

پیروز این نبرد کسی نیست جز آلبرت وسکر و آن کپی موفق توان رویاروی با این شخصیت ندارد.




|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 12
|
مجموع امتیاز : 12
موضوعات مرتبط: , ,
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب

/
به وبلاگ من خوش آمدید